Saturday, January 12, 2013

Sweet disposition









 
Pošto mi je kiša upropastila planove za petak veče, evo novi post od mene. Slike su malo starije, ali nema veze. Ovo je nešto što sam nosila za piće sa drugaricama, uobičajeno za mene suknja i košulja. Ove kripersice na platformu su mi jedne od voljenijih cipela i krivo mi je što ne izgledaju lepo na slici, a koliko ih volim toliko su i neudobne, al' šta ćeš, težak život :)

torba: vintage
šešir: NY
košulja: pull and bear
jakna: stradivarius
cipele: aldo
nakit: accessorize
suknja: vintage
foto: Milica

12 comments:

  1. visiting here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete
  2. This is absolutely gorgeous!! Love your hat and shirt!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. I još jedna apsolutno savršena kombinacija!

    ReplyDelete
  4. sjajno! nadam se da ces cesce da postujes

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi se svidjaju slike. KOmbinacija takodje!!!

    ReplyDelete
  6. Zaljubila sam se. *.* Samo napred!

    ReplyDelete
  7. Divan blog, divne fotke, drago mi je da sam te otkrila ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i meni je bilo drago kad sam tebe otkrila :)

      Delete