Tuesday, April 16, 2013

Aura Nano Rouge



 Danas se bavimo karminima. Već neko vreme Aura u svojoj ponudi ima ove slatke mini karmine, a skoro je proširila ponudu sa još par boja. Na par mesta sam pročitala da se hvali nijansa Havana kao prava bordo i rekoh moram da je imam. I tako se ja zaputila u najbliži lily po nju, a kao što mi se često dešava završila sa neke 3 nijanse koje nisam planirala.

 Kao što rekoh u pitanju su mini karmini mase 1.5 grama. Na slici iznad je upoređen sa Kate Moss Rimmel karminom koji ima 4 grama. Znači skoro 3 puta manja količina a razlika u ceni je oko 50 dinara. Aura u liliju košta 267 dinara, a Kate Moss karmin ako kupite u Mauricijus drogeriji će vas izaći 315 - 350 dinara u zavisnosti da l' ćete potrefiti dan kad imaju 10% popusta na njih. Al' mislim da je cena skroz ok jer je pakovanje preslatko, a ja retko uspem da potrošim neki karmin do kraja. Boje koje sam izabrala su Tripoli, Marrakech i Nice, a Las Vegas koji takođe vidite na slikama imam već od ranije. Kremasti su, lako se nanose i divno mirišu. Prilično su postojani, jedina mana je što Marrakech i Nice dosta ističu suve delove usana, pa je labelo ispod obavezno. Sve u svemu ja sam zadovoljna i mislim da ću se vratiti još po Havanu i Tokyo.
 Las Vegas, Tripoli, Marrakech, Nice
Da li ste vi probali neki Aura Nano Rouge? Imate li neku nijansu da mi preporučite?

Do sledećeg puta :*

7 comments:

  1. Lepi. Aura inace ima prilicno kvalitetnu kozmetiku, njihovi Inches lakovi su mi sjajni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zapravo nemam nista njihovo sem ovih karmina i par she bunny lakova, koji mi i nisu nesto. Uvek mi privuce paznju nesto na njihovom stalku al' nikad ne kupim, moracu to da promenim :)

      Delete
  2. Pakovanje je preslatko! Moram da uzmem sebi jedan makar, ne smem više da skladištim karmine, dostigla sam do cifre od preko 40, ali vidi kakvi su :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, pakovanje je preslatko, mene uvek kupe sa tim mini verzijama stvari :) a ne cimaj se oko cifre ima nas sa vise ;)

      Delete