Friday, April 26, 2013

Inglot Pacific Blue Collection Lipstick





Plava boja mi je definitivno omiljena u kozmetici, stalno sam u potrazi za savršenom plavom senkom, draži mi je plavi ajlajner od crnog i nikada neću prežaliti što nikad nisam imala plavu kosu! :) Ali u međuvremenu našla sam savršeni plavi karmin. Pacific blue kolekcija je došla kod nas u decembru i ono što je zanimljivo je da nije limited edition već dodatak već postojećem asortimanu. Meni je došla baš u pravo vreme jer sam tad baš htela da prelomim i napokon naručim ilamasqua-in apocalips, ali sam se ipak odlučila da odem do inglota i uživo izaberem jednu nijansu. U ponudi je 6 nijansi, a ja sam izabrala broj 291. Što se samog karmina tiče, iznenađujuće je kremast, hidratantan i pigmentovan i što je najvažnije dugotrajan, a to uopšte nisam  očekivala od ovakvog karmina koji je kapiram pravljen za neke photoshootinge i kratko nošenje. E sad ne smatram da mi nešto fenomenalno stoji, ali mi je baš zanimljiv, i dobra stvar mu je što čini da zubi izgledaju belje ;) Dole vam prilažem par što bi se reklo fejsbuk fotki kako sam ga nosila u poslednjih 5 meseci sa 3 promene frizure.


Do sledećeg puta :*








4 comments:

  1. Mnogo kulj. Ali ja bih delovala umrelo s ovim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa, svako bi, ali ja sam inace jako bleda pa mi ne smeta :)

      Delete
  2. Uuuuu, savršen, i ja sam bacila oko na jedan...
    P.S. Slika sa bandanom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu pa onda jedva cekam neki post sa njim :)

      Delete