Thursday, July 11, 2013

Maybelline Colorama Neons

Kao što ste u prethodnom postu videli u poslednje vreme sam malo obnovila kolekciju lakova, a među njima su se našli i ovi colorama neonci. Uzela sam ih u dm-u i to samo zato što su bili na nekoj akciji jer sam sumnjala da će valjati, ali 2 su me prijatno iznenadila, a druga 2 neću više pokušavati da namažem.
Maybelline Colorama Neons 191
 Maybelline Colorama Neons 188
Narandžasti i roze su mi favoriti i njih preporučujem svima koji vole takve boje. Za potpunu prekrivenost i ujednačenu boju bila su potrebna 2 sloja koja se brzo suše. 
Maybelline Colorama Neons 190
Na slici su nanešena 2 sloja i sa njima se dobije ujednačena boja, ali je lak prilično providan i traži još slojeva, a kad se nanese treći ili četvrti neće se nikad osušiti i nije vredan truda. 
 Maybelline Colorama Neons 186
 Ljubičasti je definitivno najgori, na slici su 3 sloja laka koja se sporo suše, a i sa ta 3 sloja ne može da se dobije ujednačena boja, ostaju tragovi od četkice i izgleda neuredno. Njemu sam dala najviše šansi jer mi se baš dopala boja, tako da se posle 3 mazanja istrošilo pola bočice i on ide u kantu. 


Da li ste vi probali neki od colorama lakova? Da li biste preporučili neki?

No comments:

Post a Comment