Tuesday, May 20, 2014

Aura Nano Rouge - Tokyo, Havana




O aura nano ruževa sam već pisala ovde. I za ove važe iste stvari: kremasti su, divno mirišu, dolaze u preslatkom pakovanju i jeftini su (manje od 300 dinara). Prilično su prozirni pri prvom nanošenju i daju samo nagoveštaj boje, što isto može lepo izgledati, pogotovo Havana, ali se sa par slojeva lako dolazi do pune boje, tako da jačinu karmina možete prilagoditi svom ukusu. Ja volim da nanesem bar 2-3 sloja, a da pred poslednji sloj uklonim višak karmina prislanjanjem papirne maramice na usta, tako sam sigurna da ću produžiti trajanje karmina i imati najjaču moguću boju, a da karmin s obzirom na kremastu teksturu i par slojeva neće skliznuti van ivica usta.
Postojanost im je solidna, Tokyo zna da malo brže nestane sa usana, ali se trajnost može produžiti i sa olovkom za usta. Ja volim da ga uparim sa Nyx purple rain.
Havana me je baš iznenadila jer sam od nje očekivala manju postojanost i da će se razliti van usana tokom nošenja, ali je izdržala skorašnji odlazak na kafu bez reaplikacije (a kad kažem kafu, mislim 2 piva), i baš sam je posle toga dosta nosila, taman da malo odmorim od mat crvenih koje inače preferiram.
Tako da od mene imaju preporuku.

Havana

Tokyo


Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment