Thursday, May 8, 2014

China Glaze City Flourish - faves




City Flourish je prolećna kolekcija lakova sa kremastim pastelnim i skoro neonskim bojama koje podižu raspoloženje i mogu se lako preneti i u letnju sezonu. Ja sam izabrala boje za kojima uvek posežem: zelenu, narandžastu i ljubičastu, lila nijanse sam ovaj put preskočila, teška srca, ali već imam slične. Na par mesta sam pročitala da je formula ovih lakova čudna i da se teško nanose, pa nisam mnogo očekivala od njih, ali ja sa ovim bojama baš nisam imala problema, a ja i nisam baš nešto pažljiva kad mažem nokte... 


 Grass is lime greener je svetla skoro neonsko zelena. Od ovakve boje sam očekivala da je jako prozirna pri nanošenju i da će joj trebati barem 5 slojeva da se namaže puna boja i da neće moći da se osuši. Zapravo jako me je iznenadila jer pri prvom nanošenju boja postaje mat i jako se brzo suši i dovoljna su 3 baš tanka sloja.


 Metro pollen-tin je senf žuta - narandžasta boja, zavisno od osvetljenja. U hladu i senci je baš pitoma narandžasta, da tako kažem, ali na svetlosti dreči i više je žuta. Što se tiče aplikacije identično kao kod grass is lime greener.


What a pansy je kremasta sjajna ljubičasta. Sjajna u smislu da vam uopšte ne treba nadlak za njega, što je meni super jer ja to ne koristim. Što se tiče aplikacije kod njega je bila najbolja jer su potrebna samo 2 sloja.


No comments:

Post a Comment