Friday, May 2, 2014

Golden Rose Rich Color - spring picks




Golden Rose Rich Color lakovi nisu nikakva novina, ali su vredni čestog spominjanja. Počevši od lepe bočice, velikog izbora boja, brzog sušenja, kremaste teksture i cene od ~130 dinara, nemaju mane. Uglavnom su potrebna 2 sloja, a sa nekim bojama je dovoljan i samo jedan. Imaju baš finu pljosnatu zaobljenu četkicu sa kojom je potrebno manje pažnje i vremena da nalakirate nokte. Na fotkama su mojih 5 favorita u poslednje vreme, jer kako krene proleće ja sve više posežem za pastelnim bojama.


05 je kremasta neutralna boja, njega obično mažem kad sam u žurbi jer je dovoljan samo jedan deblji sloj.
38 je pastelna lila sa dosta plave, ugl preovlađuje plava (pogotovu u hladu), ali ako ste na jačem suncu biće lila, jako se lako nanosi, dovoljna su 2 tanka sloja.
65 je prava sea foam zelena sa istobojnim sitnim šimerom i za njega su dovoljna 2 sloja
64 je kremasta koralno roze boja (ako tako nešto postoji), ona mi je jedino malo teža za nanošenje ali su takođe dovoljna 2 sloja
36 je Šrek zelena boja i mislim da sve govori to da mi je ovo 3. bočica i da je i ona na izdisaju, moj favorit za proleće i leto


Da li i vi preferirate pastelne nijanse za proleće i da li ste probali neki od ovih lakova?

2 comments:

  1. Obozavam pastelne i mat nijanse lakova... Mogu ti reci da bih ponela svih 5, ali posebno mi je pogled zastao na 38 :) i jesam i inace ljubitelj GR lakova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. daa 38 zaustavlja poglede :) stvarno je baš jedinstven

      Delete