Friday, May 16, 2014

New hair color - Violet mess




Došlo vreme za novu boju kose, i ovaj put sam se odlučila za ljubičastu. Nisam imala određenu nijansu na umu pa nisam mogla da se odlučim za farbu nego sam u neku plavu garnier, kojom sam se farbala prethodnih par meseci stavila malo veću količinu ljubičastog tonera. Reko' nek moje odokativno mešanje farbe odluči umesto mene. Mislim da nije loše ispalo, ali sam mogla kraće da je držim, bila bi svetlija, al' dobro tako se uči ;) Ostaviću ovu boju neko vreme i videću da l' ću moći da izvučem i neku drugu nijansu.

Inače na usnama nosim: na prvoj slici NYX lip pencil purple rain, a na drugoj NYX soft matte lip cream Antwerp, moji apsolutni favoriti u poslednje vreme. Purple rain mi deluje kao dobra zamena za MAC Heroine, pogotovu jer ga kod nas ni nema u prodaji, a dobro bi išao i u kombinaciji sa njim.

Do sledećeg puta :*

No comments:

Post a Comment