Friday, June 13, 2014

Cairuo Nail Polish



Pre par nedelja sam dok sam čekala red za kasu kod kineza i rondala po korpi sa lakovima naišla na ove u najgenijalnijim bočicama ikada. Kupila sam ih par jer bih kupila bilo šta što dolazi u slatkoj ambalaži s lobanjama i bilo mi je svejedno kakvog su kvaliteta. Lakovi  pretpostavljam da su kineski, jer sam ih kupila kod kineza :) googlajući naziv nisam apsolutno ništa našla o njima. Dolaze u bočicama od 18 ml i jako su parfemisani. Obeleženi su brojevima za boju i da kažem imenom za miris, ja sam uzela 05 orange, 15 orange, 30 rose, 23 green tea, 16 blueberry. E sad, ja nikada nisam imala parfemisani lak, ako ne racunamo neke dečije (jel su oni bon bons mali lakovi bili mirisni? jel se neko seća?) i ne znam koliko je taj miris inače intenzivan, ali ovi su baš baš jaki. Prvi put sam bočicu otvorila u potpuno zatvorenoj prostoriji i to više neću ponoviti, čak je i pas istog trenutka išetao iz sobe. Znači ako želite da probate neki od cairuo lakova učinite to napolju. Na par mesta sam pročitala da lakovi ne valjaju jer smrde, ali ne bih se složila sa tim jer kad prođe taj prvobitni šok i lak se osuši onda stvarno miriše kao što piše na bočici, e sad, to se nekome može svideti , a nekome ne. Meni se lično ne sviđa, ali zato što mi ne odgovaraju mirisi, npr ne podnosim proizvode sa mirisom narandže, a ostali su prijatniji ali mnogo jaki. 

15 orange - je bio potpuno nemoguć za mazanje, što se i očekuje od ovakve boje, sa 3 sloja nisam uspela da ujednačim boju, a s obzirom na miris narandže nisam mogla dugo da se bakćem s njim tako da ni nemam nijednu ok sliku sa njim

16 blueberry - je stvarno lepa nebesko plava boja, ali je takođe malo teži za mazanje, ali ne tako strašan kao žuti, uspela sam da ga namažem sa 3 sloja, ali je i dalje ostao malo neujednačen što možete videti na fotki

23 green tea i 30 rose su druga priča, tečnije su teksture od prethodna dva i mnogo lakši za mazanje, dovoljna su 2 sloja, a možete se izvući i sa samo jednim. 

Sve u svemu za cenu od 90 dinara ne osećam se razočareno što ih neću koristiti, već će samo stajati na polici. I ako opet naiđem na njih uzeću sigurno još neku boju, pogotovo crnu i belu. 

 16
 30
 23

Da li ste vi probali neki od Cairuo lakova? 
Do sledećeg posta :*

8 comments:

  1. Plavi mi je najlepsi :) da znas da sam i ja pre nekog vremena uzela lak kod kineza i mislila da umisljam da mirise :D
    doduse, trajnost mu je bila slaba tacka, bukvalno za par sati je popucao :/ ali posluzi za crtanje nekih detalja po noktima...
    stvarno su originalni sa bocicama, sto kazes i da sluze samo kao dekoracija, isplati se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, sećam se ja i nekih kineskih lakova koji su se skidali vodom, što više pereš ruke on sve svetliji :D ovaj koralni i zeleni deluju da imaju baš dobru formulu, lepo su mi se držali jedan dan, ali i miris je bio tu sve vreme :/

      Delete
    2. mozda su kinezi izmislili ombre i pre njegovog postojanja, tim efektom isprane boje! :D
      ako nekim cudom nabasam na istu ovu vrstu, bas cu isprobati crveni :)

      Delete
  2. Super su bočice, i ja volim sve s lubanjama!

    ReplyDelete
  3. bocice su odlicne!

    iskreno, ne bih probala ove lakove jer imam jedno lose iskustvo sa kineskim lakovima. obojio mi je kozu oko noktiju, a same nokte toliko da sam morala da cekam da izrastu novi da bi tragovi boje potpuno nestali. doduse, nije uopste ovaj brend u pitanju, vec isto neki no name, nikad cula, ali su me privukle lepe nijanse i eto... koga zmija ujede i gustera se plasi, I guess.

    ove lakove bih kupila, ali samo zato sto bi posluzili kao super ukras. i ja sam sucker for skulls. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj da, to je baš loše iskustvo, ni ja ne mislim da treba svašta stavljati na sebe pogotovo ako dolazi u bočici na kojoj ne pišu ni sastojci ni poreklo, ali ja nikad nisam imala loše iskustvo sa noktima pa sam ih isprobala :) Baš sam se pitala šta bi moglo loše da se desi - lak k'o lak, a eto sad znam

      Delete
  4. Preslatke su bocice, ja imam crni.
    A gde kostaju 90 dinara? Ja sam moj platila 200 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam moje kupila kod kineza u Zemunu u robnoj kući (tamo gde je Vulkan knjižara)... Kinezi što su udaljeniji od centra to su jeftiniji... :)

      Delete