Sunday, June 22, 2014

Golden Rose Lipsticks

53, 57, 58, 65, 67, 73, 94, 113, 120, 126


Golden Rose mi je jedan od omiljenih, ako ne i omiljeni brend što se tiče karmina. Kremasti su i postojani i imaju onaj miris starih karmina što je kod mene plus. Imaju veliki izbor boja i jako su pristupačni. A i vi verovatno to sve već znate. Današnji post je mojih 10 omiljenih nijansi, onih koje najviše nosim, s tim što nisam tu uvrstila one najtamnije, kojih imaju dosta dobrih, njih ću ostaviti za neki drugi post. 
Inače, nisam imala promašaja sa ovim karminima što se tiče teksture i trajnosti već samo par puta zbog nijansi. Nikad ih ne isprobavam u radnji već pogledam na sajtu dal će mi zapasti neka nova nijansa za oko i onda odem da je kupim. A pošto su svočevi na sajtu nerealni nekad ne dobijem ono što sam mislila da kupujem. Nekad ispadne da je boja bolja nego što sam očekivala, a nekad bude potpuni fejl i to u smislu da ima previše sedefa u sebi, a meni su takve boje nenosive, a nikad ne izgledaju tako na sajtu. A s obzirom na cenu od 200 dinara to mi nije problem i obično takve boje prosledim dalje mami ili drugaricama jer neko baš to voli. 
E sad s obzirom na cenu naravno da imaju i mane, a to je kao i uvek sa jeftinom kozmetikom pakovanje. Pakovanje kao pakovanje je meni lično lepo jer zajedno sa mirisom podseća me na neke starinske karmine(a verovatno i jesu jer sumnjam da su ikada menjali dizajn). Ali problem je trajnost, jako brzo će spasti naziv brenda i izgrebaće se sa svih strana i počeće da se otvara i sa donje strane. Mislim da na fotki nijedan od poklopaca nije bio originalno od tih karmina. Al' dobro, samo ih uvek držite u torbici za šminku ili u džepiću torbe i nećete morati da jurite 3 dela karmina po torbi i isplatiće se. 

                                                              57                                                                                     53

57 Magenta - je roze sa plavim podtonom, kremasta je i postojana, ali ostavlja boju na usnama i malo ga je teže potpuno ukloniti
53 Hot Pink Orange - je neonsko koralno roze nijansa, moja omiljena letnja nijansa

                                                              67                                                                                     65

67 Bright Orange - je prava narandžasta, koja nije toliko napadna tako da mi je odličan za svakodnevno nošenje i minimalno šminke 
65 Chili Pepper - je prava retro crvena sjajnog finiša, mislim da je jedna od najlepših crvenih koje imam, jedina mana mu je što se sporo suši tako da očekujte da će se preslikati na čaše i slično

                                                              113                                                                                    58

113 Deep Magenta - je nešto između roze i ljubičaste boje zavisno od vašeg tena, mislim da je baš lepa boja i ja ga nisam skidala dok sam imala riđu kosu
58 Frosted Medium Purple - je ljubičasta sa sitnim šimerom, dosta me podseća na Mac Violletu ali je svetlija

                                                              120                                                                                    73

120 Medium Red - je jako intenzivna crvena, a na mom tenu je bordo, volim često da je nosim iako je po brzini sušenja gora od 65
73 Creamy Purple Mauve -  je još jedna lepa boja pogotovo ako volite te između roze i ljubičaste nijanse

                                                              126                                                                                    94

126 - je pastelno narandžasta, mislim da je super nijansa, pogotovo ako ste bledi, ali je stvarno jako teška za nanošenje, ja je retko nosim samu već stavljam preko nje nyx soft matte lipstick Buenos Aires jer je prilično proziran koliko ga god nanosili, a kad premažem preko nyx karmin da mu tu punoću boje i dugotrajniji je 
94 Pinky Lavender - je nijansa lavande ali sa roze podtonom tako da je lak za nošenje 

53, 57, 94, 113, 58, 126, 67, 65, 120, 73


Da li vi imate omiljenu nijansu među ovim karminima?
Do sledećeg posta :*


2 comments: