Monday, June 30, 2014

Maybelline Colorama Bleached Neons



Ako sam priželjkivala da neka letnja kolekcija (a da je realno) stigne kod nas, to je onda ova. Viđala sam je po netu još tokom aprila i posle par meseci evo je i kod nas. Naravno stigla je prepolovljena, od 7 nijansi mi smo dobili 4, ali neću da se bunim. Boje su stvarno divne neonske i pastelne u isto vreme, prave letnje. Nisu baš najlakše za nanošenje, ali nisu ni nemoguće, znači trebaće vam malo strpljenja, ali se brzo suše. Za sve boje su mi bila dovoljna 2 sloja, sem za zeleni koji je zahtevao 3. Svi lakovi su kremasti i imaju neki polu mat finiš. Ali što se tiče trajanja na noktima tu se uopšte nisu pokazali, max mislim da mogu da izdrže 2 dana, ako i toliko. Sve u svemu za cenu od 250 dinara i s obzirom da sam oduševljena bojom mislim da ih vredi isprobati. Moji favoriti su naravno 241 narandžasti i 244 zeleni. 

 241
 242
 243
 244

Da li ste vi probali neki od ovih lakova?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment