Tuesday, June 3, 2014

Rimmel Sweetie Crush




Rimmel Sweetie Crush su šljokičavi lakovi pesak teksture. Dolaze u 5 pastelnih boja inspirisanih slatkišima, ali nažalost kod nas su dostupne samo 2. Ove 2 boje bih poslednje izabrala, ali pošto mi je jako slatko pakovanje poklekla sam. Sami lakovi nisu loši, mažu se u tankim slojevima koji se brzo suše, a za potpunu prekrivenost su potrebna 2-3 sloja. 2 za plavi, oko 3 za roze. Cena im je 300-350 dinara, zavisi gde ih kupite, što im je takođe plus. Pakovanje im je malo jadnjikavo, u pitanju je klasična rimmel bočica zapremine 8ml, a malo su doterani ovom nalepnicom oko čepa koja pokriva samo 3/4. Mislim da su iz daljine slatki, kao i sve što dolazi u manjem pakovanju nego što smo navikli, ali kada ih uzmete u ruku malo se razočarate. Takođe imaju malo čudnu četkicu, e sad ne znam dal su meni zapale neke felerične bočice (tako mi deluje), ali četkica plavog laka izgleda kao da je naknadno seckana da bi dobila ovalni oblik i neko je fejlovao u tome, a taj neki cik cak oblik se vidi i kod roze laka dok ga mažete. Još jedna stvar koja mi se ne sviđa (ali to je verovatno zajedničko svim lakovima ove teksture) je što ako umažete nokte sa nečim to će se zalepiti za lak i nećete uspeti da skinete dok ne skinete lak.  E sad kad kažem nešto mislim na npr. puder ili karmin, uspela sam da zakačim narandžasti karmin noktom i to se upilo u lak i nije bilo šanse da skinem, dok nisam skinula lak. E sad, možete da namažete i nadlak preko, ali onda se gubi tekstura i ostaje vam samo šljokičavi lak.


 Bluebberry whizz

Candyfloss cutie

Da li ste vi probali neki od ovih lakova?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment