Wednesday, July 9, 2014

New Hair - Gray





Novi mesec nova boja. Dan pred rođendan odlučila sam da prekinem višenedeljnu lenjost i napokon se ofarbam, a odkako sam prošle nedelje videla ovo znala sam da je na redu siva kosa. A onda sam shvatila da baš i nema sive farbe, pa sam smućkala svašta nešto što sam imala u kući i voila, ovo je rezultat. Mislim da je ispalo ok, imajte na umu da je na fotkama kosa 3. dan :/ a sad treba videti kojom brzinom će se to ispirati. 
Inače seda kosa zapravo nije prekonoćni hir, jer sam celu srednju školu bila opsednuta sa 3 stvari: korsetima, depiliranjem obrva i iscrtavanjem najtanjih mogućih jako visokih olovkom i sivom kosom :D ali tadašnja tehnologija mi nije dozvoljavala ovako svetlu kosu, a eto sad može :)
Pošto sam i u prošlom postu sa novom kosom nosila istu majicu evo vam sad ceo outfit, moja blentava faca i Roki koji nije hteo da se skloni od mene, kao i uvek, zagovornik sam attachment parenting-a ;)



majica: ny
suknja: hm


Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment