Wednesday, July 2, 2014

What I Loved in June 2014



Mesec jun je prošao brže nego očekivano, verovatno jer sam 15 dana provela bolesna u krevetu, tako da su mesečni favoriti vezani za rehidrataciju. Pa da počnemo: 


Mixa rough areas reapairing surgras - jako hidratantna krema za suve delove kože, ja je koristim za pete i ruke i jako sam zadovoljna. Ovo je i jedina mixina stvar koja mi se dopada, kad su se tek pojavili probala sam par stvari, neke kreme za lice i telo i micelarnu, ali mi se ništa od toga nije dopalo i sad je zaobilazim...
Avon planet spa face mask - na slici je maska sa maslinovim uljem za hidrataciju, ali sam fan svih maski iz ove kolekcije, ali pogotovo ove i dead sea minerals. Zapravo od avona nisam ništa uzimala poslednje 2 godine ali imam dosta maski u zalihama, i ne znam da li su menjali ambalažu ili ponudu ali pretpostavljam da mogu biti samo još bolje sada nego što su bile. Elem, inače se trudim da ih koristim bar 2 puta nedeljno, a takođe ih i ponekad mešam pola pola sa LRP effaclar gelom za umivanje i ostavim da deluju par minuta dok perem zube i to znači.
Clarins hydra quench cream mask - je maska za dehidriranu kožu koja se ostavi preko noći. Dobro me je služila ovog meseca jer sam je koristila u kombinaciji sa drugim stvarima, ali mislim da sama po sebi nije dovoljno hidratantna već da je više za normalnu kožu, ali mislim da je super kao dodatak režimu da se ostavi preko noći da doprinese hidrataciji. 
Sudocrem - je moj trenutni tretman za akne, kad se neka pojavi ili nagovesti da će se pojaviti natapkam je noću pred spavanje i nema problema.
Alverde gesichtsöl wildrose - odlično ulje za lice, koristim ga umesto kreme ili u kombinaciji sa noćnom ili dnevnom kremom, zavisno od situacije. 
Macadamia healing oil treatment - prestala sam da ga koristim na neko vreme da bih isprobala nešto drugo i prošlog meseca sam mu se opet vratila, mislim da mi najbolje od svega obuzdava tršavost kose i to dosta olakšava feniranje. 


Favoriti među lakovima su bili (s leva na desno) China Glaze White on White jer kad ne znam šta ću, namažem beli lak, a ovaj je odličan. China Glaze What a Pansy je bio odličan za noge, Maybelline Colorama Bleached Neons 241 i 244 takođe favoriti kao što rekoh ovde. Takođe i Essence top coat Glow in the Night, stvarno svetli u mraku i daje laku mat finiš.


Nisam baš koristila karmine ovog meseca već labela i to Blistex, najbolje labelo ikada, i Maybelline baby lips. Mint Fresh ima jak miris mente i kad ga nanesete oseća se svežina i peckanje neko vreme, tako da ako niste fan mente verovatno bi vam bio iritantan, a dobra stvar je da ima SPF 20. Peach Kiss ima nagoveštaj boje i dosta šimera u sebi i miriše na breskve, ali je smor što baby lips sa bojom u sebi ne sadrže SPF. 
Nyx Taupe rumenilo mi je proizvod od koga imam najviše koristi, koristim ga za konturiranje, kao baznu senku ili za senčenje kapka, i za blendanje olovke kojom ispunim obrve koja je mnogo tamnija od njega. Imam ga mesecima i još se ne vidi udubljenje u njemu što je isto super. Maybelline TerraSun Bronzing Powder 02 golden, prilično proziran bronzer, što je super za moju svetlu kožu, koristim ga da malo utoplim lice i bolje blendujem nyx taupe sa tenom, za to dobro radi pos'o. Essence Purple Clouds Eyeshadow, super su mi njihove holographic senke, pa i ova, odlična mi je za hajlajt u ćošku oka.


I da li mogu ovde da spomenem i malo nakita? Inače ne nosim često nakit, jer retko mogu da nađem nešto u svojoj veličini, što se tiče prstenja i narukvica. Uglavnom nosim nešto što mi je veliko i idem zgrčenih ruku i pazim da li je sve na broju jer samo skliznu ili ako nesvesno naglo pomerim ruke sve zna da odleti u različitim pravcima... pa me obično mrzi da ga uopšte stavljam, ali ovog meseca sam imala sreće. Uspela sam da se dočepam (nakit je uvek rasprodan kad ja odem do hma) ovih pakovanja hm midi prstenja u s veličini i skoro da su mi taman, i sad samo to nosim kao i ovu malecnu lobanju iz six-a. Ogrlica je iz bershke, a minđuše iz parfoix.


Recite mi neki vaš favorit za prošli mesec. 
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment