Thursday, August 21, 2014

Mini Corfu Haul



Par sitnica koje sam kupila tokom svog puta u Grčku ovog leta. Već neko vreme sam želela da probam nešto od Korres proizvoda, prvenstveno jer toliko ljudi koje pratim na yt i sl. ih često spominje. Prošle godine dok sam bila u Pargi nisam uspela da ih nađem, ali nisam ih baš nešto ni ozbiljnije tražila. Ove godine pošto sam išla na Krf mislila sam da će biti lakše dočepati se nekih određenih proizvoda, ali zapravo nisam uspela da nađem većinu stvari sa spiska. Za to krivim neobično radno vreme radnji koje nisu namenjene za turiste i obaveštenja o radnom vremenu isključivo na grčkom. Elem, ipak sam pazarila par stvari, ali čisto radi reda. 

Uzela sam par gelova za tuširanje i to mint tea i santorini vine koji stvarno predivno mirišu, ali gel ko gel. To je bila kupovina podstaknuta od strane chelseawears sa yt koja uvek u svojim empties videima ima korres gelove za tuširanje i uspela je da mi ih "proda". 

Druga kupovina podstaknuta yt je bio naravno lip butter koji Lisa Eldridge stalno potencira. Slaba sam, priznajem. A posebno sam slaba na proizvode za usta pa sam planirala da uzmem bar 3 i to narandžasti (mango), bordo (wild rose) i ljubičasti (plum). Iako su svi jako pigmentovani u teglici na ustima ostavljaju blag trag, ali im je miris predivan. Ja sam uspela da se dokopam samo ovog s mirisom manga, što je na neki način i sreća. Iako baš volim labela kad su u tim teglicama, s obzirom da ugl. imam dugačke nokte, a i ne volim da prstima kopam po proizvodu, pa moram biti u mogućnosti da mogu da namažem proizvod samo naslanjanjem na usta... A ovo pakovanje je minijaturno, tako da ne vidim drugi način nego da koristim četkicu za usta, a to ne verujem da će se često događati. Ali, jel sam spomenula da baš lepo miriše?

Koliko mi je lip butter fejl toliko su mi apivita labela pun pogodak. Takođe imaju divan miris, ja sam uzela ova od nara i crne ribizle. Hidratantna su i dugotrajna na ustima i ostavljaju blagu boju. 

Takođe na spisku često spominjanih proizvoda mi je bio body butter sa mirisom smokve, ali body butter-a nigde ni od traga, a kamoli nečega sa mirisom smokve. Tako da sam uzela jedno mleko za telo (white tea bergamot freesia) koje je baš fino na koži i, pogađate, divno miriše. 

I za kraj naravno da sam uzela i par lakova za nokte, nisam ni znala da korres ima lakove za nokte tako da je to bilo fino iznenađenje i još kad vam napišu pored da su bez svih mogućih štetnih sastojaka kako da ne uzmete :D Znači silicone free, acetone free, pthalate free, formaldehyde free, camphor free, toluene free, xylene free. Meni je samo važno da se lepo mažu i da izdrže bar 2 dana, a da ne morate da ih opet mažete ako nećete. A te testove su prošli. 

Sve u svemu ako želite da probate ove proizvode definitino to učinite dok budete u Grčkoj, nema boljih suvenira. Takođe sad me odbija online naručivanje jer su cene u apoteka i više nego upola manje nego na oficijalnom sajtu i gde još možete naručiti korres.






Da li ste vi probali neki od korres proizvoda, da li imate neki favorit?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment