Friday, August 15, 2014

New Hair - Lagoon Blue






Posle povratka sa mora i potpuno izbledele kose od mora i sunca, bilo je vreme za farbanje i ni sama ne znam kako se ovo desilo, ali sada sam plava :) Izbor je bio nasumičan i završila sam sa Directions farbom Lagoon blue. Prvi put sam koristila directions farbe i mislim da se ugl pokazala ok. Kremasta je i bilo je lako naneti je na kosu, na kojoj je stajala nešto više od 5 sati i fino se primila boja, na nekim mestima bolje nego na drugim, ali to je više problem količine farbe koju dobijete u jednom pakovanju jer je minimalna. Takođe nisam primetila promenu u teksturi kose, ali pratim dešavanja na koži, pogotovo licu jer sam sa N Rage farbama koje su na istu foru imala užasno iskustvo i trebalo mi je dosta vremena da opet probam neku farbu ovog tipa, koja bi ustvari trebala da bude dobra za kosu i manje štetna sve ukupno, ali pošto sam poznati baksuz naravno da sam ja imala probleme za koje nisam čula da se iko žali... Za sada sam plava neke 2 nedelje i boja se minimalno ispira tokom pranja i ne ostavlja fleke na peškiru, tako da joj je to za sada plus.



Da li ste vi probali neku od ovih farbi? Kakvo je vaše iskustvo?
Do sledećeg posta :*

6 comments:

  1. Jaako mocna nijansa i bas ti stoji :) umes da nosis ove jake boje, ja sam oduvek fan toga, ali mi je maksimum bio dva pramicka u pink.. A trenutno su mi najlepse bas ova tvoja nijansa, i ona svetlo ljubicasta-lilava..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni je lila sigurno sledeća na listi :) A ako si fan ovakve kose, probaš pramen, dva, tri, što da ne, samo dok je tebi prijatno, ja sam uvek za eksperimentisanje ;)

      Delete
  2. Kako je dobra boja! Odlicna

    ReplyDelete