Friday, August 1, 2014

What I Loved in July 2014




Pošto sam većinu jula provela na moru, samo je prikladno da julski favoriti budu vezani za plažu. Tako da je ovaj post na neki način u stvari: Šta je u mojoj torbi za plažu 


Vichy eau thermale - po meni hg proizvod, uvek imam par boca po kući, a leti je uvek uz mene, pogotovo na plaži

Balea hidratantno mleko za kosu - o ovome bih mogla da pričam svakog meseca, stavljam ga u kosu jednom ili dvaput u toku dana na plaži i održava moju suvu i tretiranu kosu hidratantnom i svilenkastom i so joj ne može ništa

Vichy capital soleil SPF 50 - odlična mazalica koja se brzo i potpuno razmazuje i ne ostavlja bele tragove s obzirom na veliki SPF, hidratantna je i nije masna i može i na lice

Macadamia no tangle brush - četka je za one dane kad se osetim fancy i poželim da se očešljam, ovo je jedina četka koja to može

Sun dance tonirana krema SPF 30 - ovo je jako svetla tonirana krema, dok sam je koristila na svoj svetao ten nisam imala utisak da ostavlja ikakvu boju, al' čim me je malo uhvatilo sunce, i to naravno neravnomerno, ova krema je uspevala da mi ujednači ten

Stari favorit Blistex labelo i novi favorit Nyx butter lipstick u boji Hot Tamale za koji nemam reči koliko je to divan karmin, kremast kao labelo, čak i kremastiji, a puna boja kao kod mat karmina i još ova savršena narandžasta nijansa, šta vam više treba od karmina?

Flormar 430 - Ovo je moj prvi flormar lak, koji nisam ni kupila nego sam ga dobila, i sad mi nije jasno zašto sam ih toliko zaobilazila do sada, dugotrajni su i kremasti i ovo mi je sad omiljena plava koju imam

Što se tiče muzike samo sam slušala album Every song tells a story (Johnny Cash and Willie Nelson) znam, znam užasan izbor za plažu, ali samo to mi se slušalo, Johnny, Willie i bezbrojne partije sudokua u hladu, već vam se stvara slika koliko sam zabavna na plaži :)

I naravno neophodna je i knjiga, ove godine je to bila Kurt Vonegat Doručak Šampiona, iako sam entuzijastično ponela 3, ali izgleda da me je sav taj sudoku omeo u čitanju. O knjizi vam neću ništa reći jer sam poznata po tome da spojlujem sve što pokušam da preporučim. Ja obožavam Vonegatov način pisanja i samo mi je žao što je nisam kupila u originalu, tako da vam to definitivno preporučujem i ja ću to sigurno učiniti sa sledećom



Do sledećeg posta :*


No comments:

Post a Comment