Wednesday, September 24, 2014

Nudes for Fall



U današnjem postu delim sa vama 5 mojih omiljenih "nude" karmina. Poslednja 2 meseca sam ugl samo njih nosila što je takođe i novo za mene jer sam uvek za jarke boje, a ove nijanse obično preskačem pri kupovini karmina. Ali uvek sam za promene i u poslednje vreme sam dopunjavala kolekciju sa neutralnijim bojama i ovih 5 se izdvojilo kao apsolutni favoriti. 


1 - prva fotka su usta sa malo labela, uvek treba pripremiti usta pre nošenja mat karmina, a i da biste videli otprilike koja je moja boja usta, jer ovakve nijanse će na svakome drugačije izgledati

2 - Mac Please Me - ovaj karmin sam kupila još početkom godine, ali sam tek skoro počela da ga nosim. Htela sam da probam neki od Mac mat nude karmina i izbor je pao na ovaj puderasto roze i u početku mi je bio baš razočaravajuć jer je baš baš sličan Katte Moss za Rimmel 102 karminu koji već imam i koji je takođe mat ali mnogo kremastiji i prijatniji na ustima od Mac karmina. Ali odlučila sam da mu dam drugu šansu (i da duže držim labelo na ustima pre nanošenja) i sad mi je draži od Rimmel karmina jer je s obzirom da je suvlji i dugotrajniji i kad ga jednom namažete ne morate više da mislite o njemu, a dovoljan je samo jedan sloj pri aplikaciji dok sa Rimmelovim s obzirom da je kremastiji mi treba 2-3 sloja da ujednačim boju. Ali ako vam se već svideo ovaj karmin, a ne želite da date tolike pare na njega imajte na umu da je Rimmelov dobra zamena. 

3 - Golden Rose Velvet Matte 27 - ne mogu dovoljno da nahvalim ovu nijansu, a i celu liniju ovih karmina, toliko su kremasti i prijatni na ustima a potpuno su mat. Nijansa 27 mi je omiljena, a kad sam ga kupila nisam polagala mnogo nade u njega jer sam mislila da će ovakva boja na mojim ustima, koja su uvek suva, izgledati kao da sam mazala kredu po njima i poučena iskustvima sa Macovim mat karmina nisam mnogo očekivala.. A zapravo izgleda baš lepo uz malo truda i sve to za ~200 dinara. Naravno da za te pare dobijete jadnu klimavu ambalažu koja se otvara sa obe strane, ali proizvod unutra je odličan. 

4 - Nyx Soft Matte Lip Cream Abu Dhabi - mat karmini imaju najduže nazive :) Sigurno već znate za ove tečne karmine i ja samo još mogu da dodam da ako tražite onu nijansu moja usta ali bolja, a da samo malo vuče na braon ovo je odlična nijansa za vas. Ovo je prvi karmin koji sam kupila ovog leta kad sam htela da isprobam neku od braon nude nijansi i bio je pun pogodak i uspela sam potpuno da ga potrošim, što ne znam kad mi se desilo sa nekim karminom i uspela sam da ga bacim pre nego što sam pogledala slike, tako da ovaj swatch nije baš najsrećniji ali vidite boju :/ Ali sigurno ću ga kupiti ponovo i tad možda napraviti bolju sliku :)

5 - Avon Latte - nisam dugo kupovala Avon proizvode pa stvarno ne znam kako se zove ovaj karmin ali znam da ovaj tip ima najveći izbor boja i uvek ga ima u katalogu. Veoma je kremast i hidratantan karmin i uvek ga nosim kad bih stavila labelo ali želim i boju. Nije baš postajan na ustima i treba ga često nanositi pa se tako i brzo troši i ovo mi je sigurno četvrti ovaj karmin koji sam kupila, a to govori i koliko mi se sviđa. 

6 - Nyx Matte Lipstick Maison - ako su časopisi i blogovi uspeli da vas inspirišu da ove jeseni probate braon karmin, ja vam preporučujem ovaj. Mislim da je tamnije nijanse najlakše izneti kad su mat, a Nyx mat karmini su takođe i prijatni na ustima i dugotrajni. Ako i kupite braon karmin i odlučite da to nije baš za vas, može i dalje da bude koristan u kombinaciji sa nekim svetlijim nijansama, nisam ni ja baš svaki dan raspoložena za braon usta, tako da ovaj karmin najčešće nosim tako što ga namažem samo na srednji deo usta, a onda preko pređem sa Nyx tečnim karminom u nijansi Abu Dhabi i to mi je definitivno omiljena kombinacija.  



Da li vi imate neku preporuku za mene?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment