Wednesday, October 15, 2014

FOTD - Everyday Make Up Routine


U današnjem postu moji omiljeni proizvodi za šminkanje i to za onu dnevnu varijantu kada imam samo 5 minuta da odvojim za to. Kod mene dnevna šminka ne znači automatski neutralne boje, ali kad imam malo vremena ove boje najviše praštaju greške brzine. Svi ovi proizvodi su dugotrajni i laki za korišćenje i mogu se koristiti i van prvobitne namene.

1 - Oriflame četka za rumenilo - Kad imam malo vremena za šminkanje trudim se da smanjim broj četkica, tako da ova dobro dođe i za konturiranje, rumenilo i hajlajter. Imam je već par godina i ima dobar oblik za sve gore navedeno, i posle toliko pranja je zadržala oblik, iako mislim da Oriflame četkice i nisu nekog kvaliteta i ne bih ih preporučila ova me ipak ok služi.

2 - Blush 14A - Prvenstvena namena ove četkice je blendanje senke, ali ja je koristim za ciljano nanošenje matirajućeg pudera po T zoni. Često kada se u žurbi šminkam znam da preteram sa puderom i još dodatno istaknem suve delove lica, a sa ovom manjom četkicom to ne može da mi se desi.

3 - Aura Četkica za Senku - Stara četkica iz onog seta od 3 koja me i dalje služi i baš je fine veličine za nanošenje bazne senke na oči.

4 - Blush 14B - Identična četkica kao 14A samo se razlikuju što je ova od prirodne dlake, što mi znači samo zato što je drugačije boje pa lako razlikujem koju koristim za bezbojne, a koju za proizvode u boji, a ovu koristim za definisanje kapka. 

5 - Rimmel 25h Lasting Finish - Odličan puder u svakom pogledu, a omiljeni mi je kad nemam puno vremena za šminkanje jer mislim da se najbolje nanosi prstima što dosta ubrzava proces.

6 - Nyx Taupe Rumenilo - Najkorišćeniji proizvod u mom šminkanju, odlično je za kontur lica, definisanje kapka, blendanja ajlajnera, a nekad ga koristim i za obrve.

7 - Don Juan Rumenilo 94 - Jedini izvor boje dolazi u vidu ovog rumenila.

8 - Essence Senka Blockbuster - Idealna bazna senka, uvek je nanosim preko celog kapka, da bih ga matirala, a i ajlajner/olovka/senka će duže trajati ako ga ne nanosite na golo oko.

9 - Nyx Jumbo Eye Pencil Yogurt - Sedefasta svetlo braon olovka koju koristim kao hajlajter u unutrašnjem uglu oka. Ovo je olovka koja ime više namena i kao senka i kao baza ali ja je koristim isključivo kao hajlajt jer se brzo skida i skuplja u pregibu oka šta joj god radila, ako je nanesem na nešto veću površinu. 

10 - Essence Liquid Ink Eyeliner - Moj omiljeni ajlajner, najlakši za izvlačenje linije u jednom potezu i znam da će ostati takav dok ga ja ne skinem.

11 - Essence Eyebrow Pencil 02Brown - Čak ni u brzinskom šminkanju ne preskačem obrve, imam tu naviku već godinama i mislim da nisam gotova u šminkanju dok bar malo ne popunim obrve. Trenutno koristim ovu olovku i odlična je za obrve, a ja je koristim i kao ajlajner na donjem kapku.

12 - Essence I Love Extreme Mascara - Trenutna maskara koju koristim, jedna od mojih omiljenih, ali s obzirom da je na izdisaju i da je koristim već duže vreme i mislim da sam je se nekako zasitila jer nema više onaj efekat na koji sam navikla od nje, neću je skoro kupovati. Ali i dalje ima moje preporuke. 

13 - Nyx Matte Lipstick Maison 
i
14 - Nyx Soft Matte Lip Cream Abu Dhabi - Trenutno moja omiljena kombinacija karmina, više o tome ovde.



Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment