Saturday, October 18, 2014

New Hair - Spring Green




Promena uvek dobro dođe, zar ne? :) Ovaj put sam se odlučila za zelenu farbu i to Directions Spring Green. Nisam nešto bila oduševljena kad sam prošli put koristila Directions farbu, ali sam im dala još jednu šansu jer imaju baš dobar izbor boja. Problem koji imam sa ovim farbama je kao prvo to što sam lenja i najlakše mi je da nanesem farbu  rukavicama, a ne četkicom, a kad se nanese na kosu farba se da kažem suši i sve je teže da se rasporedi po kosi. Ja uvek ove farbe razblažim sa balzamom da bih olakšala to raspoređivanje i raščešljavanje kose ali ako preterate sa balzamom ublažićete i intenzitet boje. E sad ova farba me je oduševila jer mislim da sam stavila i više balzama ništa ne bi razblažilo ovu boju koja je skoro neonska! Zapravo sve zavisi od osvetljenja inače je malo pitomija kao na ovim slikama, ali na direktnom sunčevom svetlu je neonsko zelena. Pitam se kakva će biti na onom klupskom osvetljenju, nadam se da neću svetleti u mraku :D 

Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment