Thursday, October 2, 2014

What I Loved in August/September 2014


Par favorita u poslednje vreme:

1 - InSight Anti-Frizz šampon i balzam - Gledajući alexandar-cosmetics sajt slučajno sam naišla na ovu kozmetiku, za koju nikada ranije nisam čula, ali kad sam videla da imaju anti frizz liniju to je bilo to i odmah sam se zaputila do najbliže radnje. Moja kosa je jako suva i hemijski tretirana godinama i godinama, ali najveći problem koji imam sa njom je ta tršavost iliti frizziness što znači da ako je odmah nakon pranja ne isfeniram ili ne ispeglam, a i to ništa ne garantuje, čim izađem napolje ona će početi da "raste" i uvija se kako hoće i dok stignem tamo gde sam se zaputila izgledam kao da sam fan roka 80tih, nešto ovako. Zato mrzim kišu, kosu šišam ravno i ja i šiške jednostavno se ne slažemo. Elem da se vratim na šampon, koristim ga poslednjih mesec dana zajedno sa balzamom i pokazao se dobro, čak sam izašla par puta na reku, a nisam se vratila kući kao gore pomenuti Coverdale, što mi se retko dešavalo, obično kad ujutru stanem ispred ogledala da skidam šminku i pogledam se dođe mi da pustim Here I Go Again i pitam se zašto nisam živela 80tih, imala bih najbolju kosu. Takođe šampon ne sadrži SLS pa se usporava ispiranje farbe i nema silikona koji inače uvek izbegavam u proizvodima za kosu jer mi nikako ne odgovara, a nema ni mineralna ulja ni parfem ni parabene, ma ništa nema. + pakovanje od 1L košta oko 600 dinara. 

2 - Kokosovo ulje - Druga stvar koju sam skoro počela da koristim, a mislim da doprinosi tome da mi kosa bude da kažem smirenija je kokosovo ulje koje koristim jednom nedeljno kao pakovanje. I pored Macadamia arganovog ulja koje stavljam na vlažnu kosu pre feniranja to je sve što koristim i prilično sam zadovoljna rezultatom. A ulje koristim i za skidanje šminke sa lica (za oči i dalje koristim nivein dvofazni skidač ako sam nosila nešto više od maskare) baš mi prija koži i mislim da nema ništa bolje od mirisa kokosa. 

3 - Nyx Studio Liquid Eyeliner Extreme Blue - Odličan, ima baš finu četkicu za lako a precizno nanošenje, dugotrajan je i boja je baš intenzivna. Ako volite eyeliner-e u boji pogledajte ove. 

4 - Maybelline Colorama Blush 201 - Nisam neki fan rumenila i mislim da ih sve ukupno imam možda 5-6, i ne sećam se kako sam ovo kupila jer mi cela ta colorama linija proizvoda izgledom ne obećava uopšte, ali ovo mi se zapravo baš sviđa. Dosta je sjajno i mislim da kad bi se koristilo baš lagano moglo bi i kao hajlajter, ali ja ga koristim baš kao rumenilo samo ili preko nekog drugog tamnijeg i mislim da baš daje dimenziju mom bledom licu koje obično bez bronzera ili rumenila zna da izgleda bolesno. 

5 - Golden Rose 113, 6 - Flormar M115, 7- Golden Rose 111 - Neki lakovi koje sam koristila u poslednje vreme, nemam swatcheve za njih ali ću uraditi post samo sa lakovima za jesen uskoro. Samo bih spomenula da je ovaj Flormar duplikat za China Glaze Always a lady s tim što je 4 puta postojaniji imam ga na noktima već nekih 10 dana sigurno i da mi nokti ne rastu ne bih ga skidala uopšte, dok mi CG traje možda 2 dana. 

8 - Essence Eyebrow Pencil 02 Brown -  Odlična olovka za obrve, em što je olovka kao olovka super, em što za 200 dinara nećete naći ništa bolje.

9 - Nyx HD Concealer CW01 - Ovaj korektor koristim već više od godinu dana sigurno i imam ga i u nijansi CW02 kad malo pocrnim ;) Iako je kremast prilično je i gust pa mi je inače trebalo malo vremena da ga ublendam ispod očiju, ali u poslednje vreme sam počela da ga stavljam ispod pudera što mi nikada pre nije palo na pamet, i mnogo mi se više sviđa tako i sad mi se smanjilo potrebno vreme za nanošenje šminke. 

10 - Golden Rose Velvet Matte 14 - Pošto sam u poslednje vreme nosila dosta nudaste-braon boje što možete da vidite ovde, ovo je jedan od karmina koje sam kupila tad. E sad ako odete na golden rose stranicu videćete da je 14 puderasto roze/ljubičasta nijansa, a ako pogledate moj swatch on je više neka malina crvena nijansa :) Sad ne znam da li on tako izgleda na mom tenu ili je neko pogrešio pri obeležavanju karmina, ali svejedno jako je lepa boja i često je nosim, samo sam kasno shvatila da nisam baš sigurna da li da je obeležim kao 14 :/

11 - Uvijač za Trepavice - Moj prvi uvijač koji sam ikada kupila i koristila i potpuno me oduševio efekat koji daje i sad ga koristim svakodnevno. Ovaj je neki random iz kineske radnje za 100 dinara i sad me zanima ako neko može da mi kaže, pošto znam da se uvek pljuju ovi kineski, u čemu je razlika i ako potrošim 10 puta više na neki iz radnje šta još mogu da očekujem od njega? :)

12 - Rimmel lasting finish 25h 103 Ivory - Sad kako ulazimo u hladnije vreme i ja više nemam boju od mora morala sam da se vratim na moj stari Rimmel favorit. Za nas blede mislim da je ovo najbolji drogerijski puder što se tiče nijanse, a super je i za moju mešovitu dehidriranu kožu. I trenutno je super stvar što je na akciji u DM-u i možete ga kupiti za 400 dinara, ´de ćeš bolje, a nadam se da je to da bi potrošili zalihe pa da i mi dobijemo bolju verziju u staklenoj ambalaži. Ako bih mu zamerila jednu stvar to je to pakovanje iz koga zna da curi proizvod sam od sebe. 

13 - ´N Rage Cobalt Blue - I za kraj proizvod koji volim, a i ne volim. Kad sam se ofarbala u plavo pre par meseci koristila sam Directions farbu koja mi se uopšte nije svidela jer nije jednako ofarbala kosu i jako je brzo počela da bledi i da se ispira, a pošto me je mrzelo da skroz menjam boju vratila sam se ovoj farbi. Farba kao farba je super jer je dosta gusta pa kad je nanosim na kosu razblažim je sa balzamom i tako mi jedna bočica traje za 2 farbanja i mnogo se sporije ispira. E sad problem koji imam sa njom je što mi uopšte ne prija licu i izaziva akne, a što opet nisam čula da još neko ima taj problem sa njom... Ja sam to rešila tako što sam prestala da farbam koren jer i kad sam prošle godine imala pola kose riđe, a pola zeleno nisam imala nikakvih problema, a i sad mi se sviđa taj izgled pola pola samo čekam da mi kosa još poraste, a i taman je odmaram od blanša. 

Eto toliko od mene za ovaj mesec, ako ste sve ovo pročitali svaka vam čast, a ja taman da nadoknadim što objavljujem outfit postove bez teksta :)

GR Velvet Matte 14, Maybelline Blush 201, Nyx Eyeliner Extreme Blue, Essence Brow 02Brown 


Koji su vaši favoriti u poslednje vreme?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment