Friday, November 28, 2014

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencils


Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencils su relativno nov proizvod u našim drogerijama. Nisam planirala da ih kupujem jer ne znam kako više da opravdam kupovinu novih karmina, boje mi nisu bile zanimljive, a gledajući pakovanje i nisku cenu sumnjala sam da mogu valjati... Ali sam ipak odlučila da probam samo jednu i ubedila sam sebe da nemam ništa slično kao 110 Pink So Chic.
Kao što rekoh nisam puno očekivala od nje i prva pomisao mi je bila da će olovka biti suva i da će se vući po ustima, kao i da neću moći da je zarežem sa rezačima koje već imam jer muku mučim sa nyx jumbo olovkama za oči odkako su se istupile jer im nijedan rezač ne može ništa... Ne znam otkud tolika početna odbojnost prema njima, ali sam valjda pretpostavila da s obzirom da sad svaka marka ima sličan tip proizvoda na tržištu, nekako sam sumnjala da će maybelline-ova verzija od 250 dinara išta valjati. Kako sam samo pogrešila jer tekstura je jako kremasta i lako se nanosi, boja je jako pigmentovana i ima polu mat finiš. A onda je usledilo još veće iznenađenje jer je postojanost izuzetna i kad počne da bledi posle par sati boja se skida ravnomerno i ostavlja "stain". Sve to i cena su me ubedili da mi treba još boja, pa sam pokupila i 2 crvene koje imaju u ponudi jer nikad dosta crvenih karmina i najsvetliju nudastu i tu sam stala samo zato što onda ostaju razne varijacije roze koje mi nisu zanimljive jer ne nosim tako nešto. Što se tiče kvaliteta drugih olovaka ona je ista kao i kod Pink So Chic i to je super kad je formula ista za sve, a ne razlikuje se od boje do boje što zna često da bude.
Na kraju jedina stvar koja je ostala kao mogući problem kod ovih olovaka je to da li će moći da se zarežu sa nekim običnim rezačem i da li će se zbog kremaste teksture samo istopiti umesto da se zaoštre, a ni to se nije pokazalo kao problem jer ove olovke ne zahtevaju nikakve posebne alate tako da kod mene imaju najvišu ocenu.



630 - Nude Perfection
110 - Pink So Chic 
520 - Light It Up
510 - Red Essential














Da li ste vi probali ove olovke? Koje je vaše mišljenje?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment