Wednesday, December 24, 2014

Red Lipstick for Holidays




S obzirom na kalendarski početak zime i približavanje novogodišnjih praznika mislim da nema prikladnijeg vremena za crveni karmin. Pa evo mojih par predloga i kako ja volim da ga nanosim tako da traje ceo dan/celu noć.

Mac Ruby Woo - Ako volite mat crvene karmine sa plavim podtonom, ovaj karmin je za vas. Većina ljudi ovaj karmin ili obožava ili mrzi zbog njegovog ultra mat finiša, a ja sam ga više izabrala zbog boje jer mislim da crvena sa plavim podtonom najbolje stoji na bledoj koži, a Ruby Woo je najhladnija crvena sa kojom sam se ikada susrela.Što se tiče teksture jeste prilično suv ali  ako pripremite usta sa dobrim labelom ne bi trebalo da imate problema, jer i ja imam prilično suva usta sama po sebi, a često nosim ovaj karmin. A kad ga jednom nanesete budite sigurni da će trajati i neće biti potrebe za popravkama.
Rimmel 111 Kiss of Life - Ovaj karmin mi je odličan za one koji žele boju Ruby Woo-a, a ne mogu da se bakću sa njim. Nisu baš identični duplikati ali su prilično slični. Rimmel je takođe mat ali je dosta kremastiji ali i manje postojan, ali ga možete popraviti i bez ogledala, što ne bih baš rekla za Ruby Woo. Njega biram kad se u žurbi spremam i znam da se neću dugo zadržati napolju, a pošto retko nosim torbu sa sobom, od šminke mogu da ponesem samo karmin i sa ovim znam da će za 3 do 4 sata trebati da se popravi i to mi je ok.
Rimmel 01 - Iako preferiram mat karmine, često potežem za ovim iako to nije. Mislim da je ovo najlepša neutralna crvena koja ide uz sve, i uz tople nijanse i uz hladne i zato je najlakši za kombinovanje. Postojanost mu je slabija u odnosu na mat karmine, ali neznatno i on zna da traje oko 3-4 sata, ali ako pijete ili jedete trebaće mu ranije popravka.
Don Juan 49 - Ah ovaj karmin će uvek imati posebno mesto u mom srcu, to je prvi karmin koji sam ikada kupila pre 10+ godina i tada sam ga trošila kao labelo :) a i danas ga uvek imam pri ruci. Ono što uvek kažem za Don Juan karmine je da imaju specifičan jak miris kao kod starinskih karmina koji mnoge odbija, a ja ga lično obožavam i volela bih da svi karmini i dalje tako mirišu. Nažalost DJ kada je promenio pakovanje promenio je i formulaciju karmina i sada su kremastiji, ali i "providniji". Sve u svemu i dalje je lepa boja i sa crvenom olovkom ispod karmin će biti postojan i dugo trajati.
Nyx Matte Lipstick Alabama - Nyx mat karmini su kremasti i dugotrajni i u svojoj ponudi imaju svaku nijansu crvene. Mene je najviše privukla ova nijansa Alabama koja je crvena sa malo braon. Uglavnom ga biram za noćne izlaske jer je tamniji, a i znam da kada ga jednom nanesem nema potrebe za popravke (do ranih jutarnjih časova) tako da dok sam u klubu nema potrebe da razmišljam da li mi je karmin izbledeo jer znam da nije.

Pošto inače imam jako suva usta, a zimi pogotovu, nekad jednostavno ne mogu da učinim da crveni karmin funkcioniše, a pogotovu ako je mat. Tu u pomoć stiže diy piling za usta i desetak minuta slobodnog vremena. Sastojci su nešto što uvek imam u kući, a to su kokosovo ulje i dupla količina šećera. Vi možete da kokosovo ulje zamenite medom ili maslinovim uljem, zavisi šta imate, a ja preferiram ovu kombinaciju. Smesu samo pomešate, nanesete na usta i par minuta utrljavate dok se mrtva koža ne skine. Ostavite još minut da stoji na ustima, a onda smesu uklonite vlažnom krpicom. Posle toga namažete labelo i ostavite ga da stoji dok ne budete nanosili karmin. I usta će vam biti kao nova.


I za kraj moja omiljena kombinacija i nešto što ću ja nositi za novogodišnju noć, ako se odlučim za crvenu boju. Mac Russian Red + Maybelline Colordrama Red Essential - Inače nisam fan olovaka za usta jer mislim da uvek menjaju boju karmina koji nanesete preko. Tako da ih koristim više da bi mešanjem neke olovke i karmina dobila boju koju nemam, a ne da bih produžila trajanje karmina ili ga urednije nanela. Ali ova dva proizvoda su prilično slične boje pa mi ne smeta i pošto su oba pojedinačno jako postojani, u kombinaciji zajedno su još bolji. A u večeri gde će se jesti i piti i koja će trajati u nedogled treba mi nešto baš takvo. Na slici iznad su 3 stvari koje bih ponela sa sobom za svaki slučaj, a tu se našlo i Apivita Black Currant labelo jer sa ovom kombinacijom na usnama nećete se baš lako osloboditi boje karmina jer i kada se potpuno ukloni ostaviće za sobom crvenu boju pa je najlakše onda preko namazati labelo (pogotovu ako vam je potrebna hidratacija) u sličnoj boji dok ne dođete kući i uklonite ostatke skidačem za šminku.

Nadam se da su vam se svideli moji predlozi. 

Koji je vaš omiljeni crveni karmin?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment