Friday, December 5, 2014

What I Loved in October/November 2014 and a Rant


Malo kasnim sa mesečnim favoritima, pa posle 2 meseca bolje ikad nego nikad.

- Freeman Clay Mask Mint and Lemon - Ovog meseca imam jedan novitet u nezi kože, iako imam prilično problematičnu kožu, volim da broj proizvoda za nju držim na minimumu. Tako da moja rutina sadrži jednu kremu za lice (balea teint perfektion), gel za umivanje (lrp effaclar), tretman za akne (sudokrem), kokosovo ulje kao noćna krema i nekad za skidanje šminke i jedna maska za lice. Pošto sam napokon potrošila zalihe Avon dead sea minerals maske odlučila sam da probam nešto svežije i uzela ovu Freeman-ovu. Kad kažem nešto svežije mislim na to što je na bazi limuna i mente, a to su mi omiljeni sastojci kada su u pitanju preparati za tuširanje, mazanje, a i maske. Na pakovanju kaže da je za masnu kožu, sklonu bubuljicama i da umanjuje pore i ostavlja kožu svežom. I ja se potpuno slažem sa njima i ako ste planirali da probate ovu masku, toplo bih vam je preporučila.

 Essence Soo Glow - Look on the Bright Side, Essence - Party all Night, Party all Night preko Permanent Taupe, Maybelline Permanent Taupe

- Essence Soo Glow - 10 Look on the Bright Side - Novi hajlajter od Essence-a koji je kremast ali kada ga nanesete suši se u  praškastu teksturu (jel tako prevodimo cream to powder :). Od kako je essence na sajtu objavio da će izbaciti hajlajtere u našim drogerijama krajem avgusta baš sam sa nestrpljenjem čekala da ga se dokopam, naravno to se nije dogodilo kada su najavili, ali ga je vredelo čekati. Kao prvo zato što mi se baš sviđa kako izgleda na koži (na svoču gore je nanesen u debljem sloju da bi se videla boja, može se lako ublažiti da izgleda prirodnije, ali i ne mora ;), kao drugo zato što za nešto manje od 400 dinara nećete naći ništa bolje. Ja iako svaki dan stavljam hajlajter i to je proizod koji baš redovno koristim nisam baš spremna da za njega dam preko 4 hiljade koliko npr. košta benefit, jer stvarno ne verujem da cena govori o kvalitetu tako da sam sa ovim baš zadovoljna. 

- Essence Eyeshadow - Party all Night - Jako zanimljiva zlatna senka koja kada se nanese sama, ne pokazuje baš svoj pun potencijal, ali mi je super kada je nanosim preko drugih senki, pogotovo kremastih kao što je - Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe - to mi je u poslednje vreme kombinacija senki koje nosim + crni ajlajner ili bronzana olovka.   

  
Što se tiče prizvoda za usta u poslednje vreme sam najviše nosila - Maybelline Intense Velvet Pencils - i to u boji Pink So Chic i Relentless Red, svočeve imate  ovde. - Mac Sin - koji je odlična mat braon crvena, za koji treba napraviti poseban post. - Nyx Soft Matte Lip Cream - Transylvania -  za koji svoč imate ovde, a koji sam morala ponovo da spomenem jer sam ga dosta nosila poslednji mesec, a mnogo mi je draži od Copenhagen-a za kojim svi lude, a koji mi jako brzo nestane sa srednjeg dela usta i zahteva mnogo više pažnje i popravki. I u malo svetlijem tonu - Nyx Macaron Lippie - Lavender - koji je odličan ako ste u potrazi za lila karminom, ako vam se čini da je mnogo svetao i hladan lako ga možete utopliti i učiniti nosivijim sa nekom ljubičastom olovkom za usta (npr. nyx purple rain), a ja ga baš volim jer mi se slaže sa kosom, ali kad je lila :D 


Takođe jedan od favorita mi je što od skora Nyx proizvodi u Aleksandru dolaze zapakovani. Mogu ceo dan da vam pričam koliko mi je gadno kada kupim nešto što ću stavljati na lice i dođem kući i vidim da je već korišćeno, a to se desilo previše puta. To je razlog što još uvek nisam probala Aurine mat karmine jer par puta kad sam ih gledala kod mene u Zemunu u Liliju proizvodi za prodaju su bili toliko ispipani i otvarani da nije samo kad na pola otvoriš tubu da vidiš dal je neko izvlačio aplikator i zamazao strane pa se pitaš da li je mazao ili samo gledao boju nego iz karmina koji su za prodaju proizvod curi sa svih strana i pitaš se da li je uopšte ostalo nešto unutra. Možda malo preterujem jer stalno gledam da devojke po radnjama koriste testere na ustima i tako gledaju boju, kapiram da se to radi, ali bih htela da kad kupim nešto to bude novo. Tako sam imala problema u Aleksandru jer ako se sećate kada se Nyx tek pojavio nisu imali testere, ali su vam dozvoljavali i podsticali vas da probate proizvod na sebi, što ja lično nisam radila, ali drugi očigledno jesu. E sad problem je što kada su dobili testere, ostali su im ti otvarani proizvodi koji su trebali da se prodaju, nisu oni postali testeri. I naravno da sam ja bila srećnica koja je kupila par proivoda (tipa 2 HD korektora, neki smlc, i još nešto, potisnula sam to) koji su bili polu prazni, ne znam koliko je ljudi trebalo da proba HD korektor da se toliko istroši... Eto pretvori se ovo u dugu priču... Svejedno volim Nyx proizvode i s obzirom da ih samo oni prodaju eto nastavila sam da kupujem tamo, mada ne odmah, ali mi je drago da napokon proizvodi dolaze zapakovani. Volela bih baš da čujem i vaše mišljenje na ovu temu. 
  

- Maybelline Colossal - Leather Black - I da se vratim na temu, ovog meseca imam i novu omiljenu maskaru. Već sam par puta spomenula da naizmenično koristim Essence ILE maskaru i Maybelline Rocket. Ali kada sam poslednji put išla po maskaru, ova je bila nova i na akciji i znate kako to ide. Sve u svemu jako sam zadovoljna sa njom i mogu da kažem da mi je bolja od Rocket. Rocket zna da baš dobro izvuče trepavice, ali kada je nova, formula maskare je prilično vlažna tako da je u početku nanošenje malo komplikovanije i zahtevnije, ali ima odličan efekat. Ova maskara dolazi spremna za upotrebu da tako kažem, u poređenju sa Rocket rekla bih da joj je formula prilično suva, ali je super jer možete da birate da li ćete naneti 1 sloj ili više za dramatičniji izgled, ali i sa par slojeva, pošto sam ja uvek za dramatičniji izgled, trepavice se neće slepiti. Aplikator se baš fino sužava pri vrhu tako da lako dolazite do svih trepavica. 

Koji su vaši favoriti u poslednje vreme?
Šta radite sa proizvodima koje kada kupite se ispostave da su već korišćeni?
Do sledećeg posta :* 


No comments:

Post a Comment