Saturday, April 11, 2015

What I've Been Loving Lately


Početkom ove godine pokušala sam da se uzdržim kupovine nepotrebnih proizvoda i da zapravo kupujem samo kada se nešto potroši i u tome sam koliko toliko uspela barem u prva 3 meseca. Tako da su ovi favoriti uglavnom oni proizvodi koje uvek iznova kupujem.

Balea Trocken Shampoo - Najbolji šampon za suvo pranje koji koristim već godinama, u međuvremenu sam dala šansu još par, ali se Balei uvek vraćam jer odlično obavlja posao, a i cena mu je smešna. Ja imam jako suvu kosu tako da kada je posle pranja ispeglam ili uvijem to će trajati danima i danima, ali to ne mogu da kažem i za šiške koje znaju da odudaraju od ostatka kose jer ih stalno sklanjam sa lica i znaju da se zamaste tako da ovaj proizvod super dolazi u pomoć da bih što duže odložila pranje kose, a samim tim i farbanje. Ima fin svež miris koji se zadržava u kosi i u mom slučaju ne ostavlja nikakve tragove tako da ne moram da raščešljavam kosu kad ga nanesem nego samo naprskam šiške i koren kose i to je to. Sad nisam sigurna da li ja ne vidim bele tragove jer mi je kosa ljubičasta, ali koliko se sećam i kad sam ga koristila na smeđu i riđu kosu proces je bio brz i nisam se nešto mučila da ga utrljavam u kosu.

Garnier Micellar Water -  Otkako je počela pomama za micelarnim vodama isključivo njih koristim za skidanje šminke sa lica. Trenutno mi je omiljena ova od Garniera i ovo je treća bočica koju koristim. Odlično uklanja šminku sa lica i dolazi u super praktičnoj bočici od 400 ml pa ne moram da je dokupljujem svakog meseca. A ako uhvatite one popuste od 20% na Garnier proizvode može da bude još povoljnija nego što jeste. Takođe mi je odlična i za čišćenje četkica pre upotrebe, jer naravno da sam lenja za dubinsko pranje četkica veče pre i uvek mi fali neka za šminkanje pa mi je još draža zbog toga.

Korres Body Milk White Tea Bergamot Freesia - Ovo mleko sam kupila još letos, ali je tek sad došlo na red za korišćenje. Lagano je, brzo se upija i idealno je sad za toplije vreme kad ne trebaju baš teški puteri za suvu kožu. Kao i svi Korres proizvodi divno miriše.

Crazy Color Hot Purple - Trenutno omiljena farba koju koristim za kosu, o kojoj sam već pisala ovde. I Balea Balzam za kosu (svejedno koji) koji uvek koristim u kombinaciji sa farbom da bih je posvetlela ili učinila lakšom za nanošenje. I s obzirom da farbu držim u proseku 3 sata odlično funkcioniše i kao trerman za kosu, pogotovo jer ove farbe znaju da mi dodatno isuše kosu pa ih retko koristim samostalno.


Nyx Eyebrow Gel Espresso - I za kraj potpuno nova vrsta proizvoda za mene i najveći favorit u poslednje vreme. Ako me poznajete onda znate da sam opsednuta sa obrvama, ali i lenja ;) Do sada sam koristila samo olovke i maskare za obrve, a ovaj gel mi dođe kao ta 2 proizvoda u jednom. Jako je lak i brz za upotrebu što zapravo nisam uopšte očekivala, mislila sam da će trebati dosta pažnje da se nanese i da ću ga koristiti povremeno kad imam viška vremena, a u stvari ga koristim svaki dan.
 Pošto sam poslednjih 5-6 godina u raspoloženju za što veće i gušće obrve ništa im ne radim, nigde ih ne čupam niti skraćujem (pre toga sam ih skroz depilirala ;) pa mi treba neki proizvod da ih drži na mestu, što sa maskarom nije uvek bilo idealno. Vodootporan je i jako postojan, kako ga nanesem takav će ostati sve do skidanja šminke, a lako se uklanja čak i sa micelarnom vodom. Jedina mana bi mu bila što dolazi u samo 5 boja s tim što je peta crna, ja sam uzela najtamniju braon 04 Espresso i naravno da je svetlija od mojih crnih obrva, ali zapravo mi odgovara i mislim da uživo ne odudara mnogo. Cena mu je oko 750 dinara i dolazi u tubi od 10 ml koje mislim da će biti nemoguće potrošiti za 9 meseci koliko mu je rok trajanja.
 Idealna četkica za nanošenje mi je Cala liner/brow 504 i dobro dođe i Blush 26 češljić za raščešljavanje pre i posle nanošenja gela.



Da li ste vi probali neki od ovih proizvoda?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment