Saturday, May 16, 2015

Pastel Lipsticks for Spring


Ako na proleće volite da unesete pastelne boje u svoju šminku, evo par predloga da to učinite preko karmina. Kao i uvek uglavnom su to Nyx proizvodi jer definitivno imaju najveći izbor boja i dobar kvalitet za ok cenu (oko 600 dinara).

Nyx Soft Matte Lip Cream - Antwerp - Ovo mi je jedan od omiljenih karmina koje posedujem i ujedno prvi proizvod od Nyx-a, za koji mi nije bio problem da se iscimam i nabavim ga i pre nego što je postao dostupan kod nas. Jako je specifična koralna boja koja na svakome izgleda drugačije i mislim da je odličan za osvežavanje tena i celokupne šminke pogotovo ujutru kad vam nije ni do čega i ne biste da provedete puno vremena šminkajući se, a hoćete da izgledate odmorno.
Don Juan - 30 - Ovaj karmin radi isti posao kao i Antwerp, samo što je koralna boja koja malo više vuče na roze.
Nyx Soft Matte Lip Cream - Buenos Aires - Ako ste fan Golden Rose karmina u nijansi 126, ali vam je težak za nošenje jer previše ističe suve delove usta, ovo je malo bolja alternativa. Divna je boja koja odlično ide uz tople nijanse braon na očima, ali su za njega potrebna dobro hidrirana usta da bi bio nosiv u toku celog dana.
Nyx Macaron Lippie - Lavender - Najpastelnija i realno najnenosivija boja, ja sam ga kupila jer mi se u jednom trenutku savršeno slagao sa kosom ali sam ga samostalno nosila samo par puta. Inače se lepo i ujednačeno nanosi i mislim da je odličan u kombinaciji sa drugim ljubičastim karminima i olovkama pogotovo ako želite da dobijete malo hladniju nijansu ljubičaste. Ja ga najviše nosim u kombinaciji sa Nyx olovkom za usta Purple Rain.
Mac - Up the Amp - Ovo je amplified formula Mac karmina koja je jako pigmentovana i kremasta i prijatna za nošenje. Ovo je nijansa pastelne ljubičaste koja bi svakome stajala.
Nyx Macaron Lippie - Rose - Ako volite hladne nijanse roze, kao što je Mac Saint Germain, ovo je odlična alternativa za četvrtinu cene. Lako se nanosi, ne ističe suve delove usta i postojan je.
Nyx Soft Matte Lip Cream - Sidney - Ako volite hladne roze nijanse ali vam je prethodna boja ipak prejaka za vaš ukus, ovo je nosivija varijanta. Pošto je mat pastelna nijansa isto važi kao i za Buenos Aires, za bolje nanošenje potrebna su vam dobro hidrirana usta da ne bi došlo do isticanja suvih delova.












Da li vi imate neki favorit među pastelnim karminima?
Do sledećeg posta :*

2 comments:

  1. Odlicna recenzija, fotke + opisi, sve pohvale :)
    inace ne znam ni sama sto, slabo koristim karmine, ali ove tvoje obabrane nijanse mi se bukvalno sve do jedne svidjaju, s tim sto mislim da bi mi moozda tri od njih pristajale...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Azra, a ako inače ne nosiš karmine onda je baš taman ako si se našla u tri nijanse ;) I ja najviše potežem za 3 od ovih (Antwerp, DJ 30 i Up the Amp) ovi ostali su mi za ponekad :)

      Delete