Monday, June 15, 2015

Nyx White Liquid Liner


Nyx White Liquid Liner - Dugo sam bila u potrazi za belim ajlajnerom i čim je Nyx izbacio ovaj, potrčala sam da ga kupim, a da nisam pogledala nijednu onlajn recenziju. I kako sam se samo zajebala prevarila. 
Otkako sam počela da se šminkam, po završetku osnovne, dugo sam koristila samo ajlajner na očima, tako da sam imala priliku da isprobam gomilu. Ali nijedan nije bio loš kao ovaj. Jeste da ajlajneri u boji znaju da budu malo teži za rad od običnog crnog, ali ovaj je toliko loš da mislim da bi bilo isto da sam mazala korektor za hemijske na oči. 
Ajlajner je u jako zgodnom pakovanju, sa dobrom četkicom, i sve deluje kao lako za korišćenje, ali ništa to ne vredi kad je proizvod loš. Inače košta oko 700 dinara i dobijate 2,2ml proizvoda. 


Prvi put kad sam ga probala učinila sam to optimistično pred izlazak preko previše šminke. Na kapku imam Maybelline Color Tattoo i još par senki, i trebalo mi je nekih 3-4 sloja ajlajnera da bi bio ujednačen, a onda sam, glupo, svaki put kad popuca prelazila opet preko tog dela, kapak mi je bio jako zategnut i jedva pokretan :D. Posle svakog nanetog sloja ajlajner je pucao i krunio se, što je i očekivano zbog toliko slojeva, ali probala sam ga i na sve druge načine i desilo se isto. 


Na ovoj slici na kapku imam samo mat senku boje kože, jer tako i inače nosim ajlajner, a probala sam ga i preko prajmera i na golo oko i nema mu pomoći. Kad ne prelazi preko senki u boji treba mu 2 sloja da bude ujednačen. Čim ga nanesete i on počne da se suši kapak se odmah zategne i jako je neprijatno i svesni ste da imate nešto na oku. Onda počinje da puca i da se kruni i svuda po licu imate komade ajlajnera. Ova slika je uslikana minut posle nanošenja, a vremenom se samo pogoršava. 


Kad hoćete da ga skinete, skidač ga ne može rastvoriti i ostaju vam komadići ajlajnera po celom licu i ako vam upadne u oko nije prijatno. Uopšte ne deluje kao proizvod bezbedan za nanošenje na oči.

Jedino mi se sviđa kako izgleda  iz daljine na pikselastoj slici :D 

Šta vi mislite o belom ajlajneru? Da li znate za neku alternativu?

Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment