Friday, July 10, 2015

Don Juan Mat Karmini 320 - 324

 

Don Juan Mat Karmini
Eh Don Juan... Kao prvo ovi karmini nisu mat, jako su kremasti i lako se nanose i ja ne vidim razliku između ovih "mat" i njihovih klasičnih karmina. U stvari vidim razliku, a to je da se uopšte ne suše i nisu nimalo postojani na ustima. Ako jedete/pijete/pušite dok ih nosite prenosiće se na sve i onaj deo usta koji ste dodirnuli sa nečim će potpuno ostati bez karmina. A ako ne radite ništa od navedenog karmin će opstati sat - dva maksimalno (zavisno od boje) ali će onda sam početi da spada i ostaviće neonsko roze boju na delovima gde se skinuo. 
Cena ovih karmina je 220-260 dinara, zavisi gde ih kupite, možda ih negde ima i za više, ali nažalost moram da kažem da ne vrede ni toliko (naravno mislim samo na ove boje koje sam ja probala). Ako želite da probate Don Juan karmine ja vam preporučujem njihovu klasičnu liniju i to najviše 3049 i 509, a izbegavala bih ove na kojima piše mat.  



 320 - Ovo je i najbolji karmin od ove gomile, sam po sebi je jako nepostojan, ali je odličan u kombinaciji sa Essence olovkom za usta broj 6.
 321 - Ovo mi je najlepša boja karmina i svaka čast Don Juan - u što je ima u ponudi. Možda bi bila postojanija ako bi je naneli preko olovke za usta ili preko nekog suvog mat karmina kome biste malo promenili boju, ali sama na ustima teško.
 322 - Ovu biste možda mogli i najduže da nosite jer nijanse od ove pa nadalje kad se skinu ostavljaju ovakvu boju na ustima, koja će vam ostati dok sama ne izbledi, ne pomažu nikakva sredstva za skidanje šminke.
 323 - Ah ova nijansa... Oko nje bih se najmanje cimala... Iako ćete videti slike na netu gde izgleda kao da je plavo ljubičasta, to nema veze sa stvarnošću. Karmin je kremast i treba mu par slojeva za punu boju, ali se teško postiže ujednačena boja, brzo se skida i onda vam usta ostaju pola ljubičasta pola drečavo roze.
324 - Ista priča kao sa prethodnom nijansom, ali se bar lakše postiže ujednačena boja i dosta je svetliji kad se nanese na usta. Ako ste u potrazi za tamno ljubičastim mat karminom pogledajte Golden Rose Velvet Matte nijansu 28, meni je lično malo teži za nanošenje bez četkice za usta, ali je stvarno mat i postojan.











Da li ste vi probali neki od ovih karmina? Koji su vaši utisci? 

No comments:

Post a Comment