Tuesday, August 11, 2015

The One With the Black and White Crop Top







torba: mango
majica: ny
cipele: catwalk
foto: Milica

Današnji post je nažalost poslednji sa plavom kosom, nažalost za mene, naravno :) U poslednje 3 godine ne znam ni sama koliko sam puta promenila boju, ali sam skoro sigurna da mi je plava omiljena. Zašto sam je onda promenila? Ugl zbog lenjosti, čekala sam poslednji dan da kupim farbu  i ispostavilo se da su u meni najbližoj radnji ostali bez svih nijansi plave... I na licu mesta sam morala da se odlučim za alternativu, i mislim da sam ovaj put baš omašila. Što je najgore imam dosta slika, pa ćete moći i sami da vidite :D

Do sledećeg posta :*

1 comment:

  1. :D a ko experimentise, mora nekad malo i da omasi! :) verujem da si previse samokriticna, ali moram reci da se i meni bas svidja kako ti je legla ova plava.. vrati joj se nekad obavezno :)

    ReplyDelete