Sunday, August 16, 2015

The One With the Floral Kimono










kimono: pullandbear
farmerke: pullandbear
sandale: bershka
torba: vintidž
foto: Milica

Dve omiljene kupovine početkom jula su bile ovaj kimono i cipele, koje mislim da nisam skinula od tad. Kimono zapravo manje zbog neverovatnih vrućina, ali opet bilo je i dosta prilika kada sam mogla da ga nosim. Tako da, ceo jul sam zapravo izgledala ovako.
A što se tiče nove boje, odlučila sam da se vratim u zelenu, jer je najlakša za održavanje. Koristila sam Crazy Color Pine Green, i iznenadila sam se koliko mi je malo farbe trebalo da prekrijem celu kosu jer se prima ko luda. Na primer, kada sam bila plava koristila sam 1 - 1,5 bočicu farbe i isto toliko balzama da bih prekrila celu kosu, dok je ovde bilo potrebno samo pola bočice, ne pitajte me kako :) E sad problem je što sam kupila i Crazy Color Canary Yellow farbu, za koju nisam znala kako će se primiti na kosu pa sam je malo traljavo nanela na čudne delove... ali se primila iznenađijuće dobro. Sad mi je krivo što sam to sama uradila, a nisam čekala jedinu drugaricu kojoj bih poverila farbanje da to uradi bolje od mene. Ali dobro, sad mi samo ostaje kad nađem vremena da prefarbam te žute delove i biće bolje.

Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment