Friday, August 7, 2015

What I Loved in July 2015


Par favorita koji su mi bili spas u ovom najtoplijem mesecu koji sam ikada provela u gradu:

Balea Wasser Spray - Kao što naziv kaže voda u spreju i ništa više, a ustvari sve :) Mislim da svaki put kad uđem u DM kupim jednu i ni ne znam koliko ih imam po kući i torbama, ali ih non stop koristim po ovoj vrućini jer odmah osveže. Sprej je u bočici od 150ml i košta oko 200 dinara.

Nivea In Shower Body Lotion - Iako se većina ne bi složila samnom ja sam fan ovog losiona otkako se pojavio. Uvek ga imam u kupatilu i obavezno ide samnom na more, ali ga najviše koristim kada su ove nepodnošljive vrućine i jednostavno ne mogu da se nateram da namažem neku kremu na sebe, a trebalo bi jer mi je koža jako suva čak i leti. Ovaj losion mi radi podjednako dobar posao kao mleko za telo, samo što posle ne budem lepljiva i ne moram da čekam da bih se obukla. A super je i ako imate psa koji se linja, a voli da vam se mazi o noge čak i kad je vruće :D

Le Petit Marseillais Miel de Lavande - O ovom gelu za tuširanje nemam ništa posebno da kažem jer je prilično prosečan, ali mi je omiljen zbog mirisa. Malo sam opsednuta mirisom lavande i sve u kući mi tako miriše: osveživači, deterdženti, sapuni, ma sve i u dvorištu imam par biljaka, tj. malo više od par. Tako da ga kupujem iznova i iznova i još mi nije dosadio. Ali ga ipak koristim na smenu sa Korres Santorini Vine gelom za tuširanje koji je takođe favorit zbog divnog mirisa, ali sam nažalost trenutno na poslednjoj bočici iz zaliha od poslednjeg putovanja u Grčku.

 Balea Mleko za Kosu - Već sam par puta spominjala koliko volim ovo "mleko" za kosu (koje je ustvari balzam koji se ne ispira), ali evo opet pričam o njemu jer su mu opet kao i svake godine promenili ambalažu. Sad dolazi sa plavom etiketom i miriše na kokos i breskvu. Koliko mi se čini, iz sećanja, nisu menjali sastojke sem mirisa. Namenjeno je suvoj kosi, kakva je moja i štiti je od toplote, pomaže pri raščešljavanju i daje sjaj kosi. Nije nikakav revolucionaran proizvod, ali mojoj kosi odgovara, izgleda mnogo sjajnije sa njim i nastaviću da ga koristim dok ne naiđe nešto bolje, a to se nije desilo već 3 godine :)

Neutro Roberts Derma Zero Roll - On - Ovo je jedan od onih tkz. zdravih dezodoransa, ne sadrži alkohol, parabene ni aluminijumske soli, ima blag, a svež miris i lako je dostupan po drogerijama. Odličan je za osetljivu kožu što mogu da potvrdim jer sam pre nekih 5 i više godina potpuno prestala da koristim dezodoranse zbog raznih iritacija. Tek sam početkom ovog leta odlučila da dam šansu ovome jer sam nailazila samo na dobre recenzije na netu. I prijatno sam se iznenadila jer nije bilo nikakvih iritacija, jako se brzo suši i ne ostavlja nikakve fleke po odeći, što su takođe nuspojave s kojima sam se mučila ranije. 

 Što se tiče karmina koje sam najviše koristila u poslednje vreme to su definitivno Essence olovke za usta 05 i 06 i Golden Rose Velvet Matte 14, na slici vidite samo 05 jer sam nju uspela da dokupim, a 06 ne mogu već mesec dana nigde da nađem. Olovke su odlične i postojane i samostalno, ali ih nosim i u kombinaciji sa karminom jer su slične boje i u tom slučaju znam da neće biti potrebe za popravkama satima i satima. Takođe sam dosta nosila i Golden Rose Velvet Matte 28 koja je prelepa hladna ljubičasta boja koju volim da nosim samo u kombinaciji sa maskarom i zato što skoro uopšte nema crvene u sebi ne ističe crvenilo na licu i ne moram da stavljam puder ni korektor na ovu vrućinu. 

Essence lip liner 06, 05, Golden Rose Velvet Matte 14, 28


Poslednjih godinu dana sam bila opsednuta sa belim cipelama, i početkom prošlog meseca sam uspela da nađem par dobrih na rasprodajama, a ove iz Bershke su mi apsolutni favorit. Mislim da ih nisam izula ceo mesec i uz njih je morao da ide beli lak i to China Glaze White on White. China Glaze su mi inače ili odlični ili se skinu u roku od par sati, nekako mi kod njih nema sredine, a ovaj mi spada u tu prvu kategoriju. Dovoljna su dva sloja i traje mi oko 5 dana.


Koji su bili vaši favoriti u prethodnom mesecu?
Do sledećeg posta :*

No comments:

Post a Comment